Украинский Укр
Русский Рус
Телефон: 0443911747
Телефон: 0678630858
Телефон: 0502236797
Адрес: Київ, пр-т. Степана Бандери, 8
Корзина пуста
В корзине товаров: 0
Главная > Порядок подачі звернень та вирішення спорів.

Порядок подачі звернень та вирішення спорів.

Шановні споживачі!

 

Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Ми готові уточнювати і доповнювати запропонований проект договору з урахуванням побажань споживачів. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.

Якщо у вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергопезпеці, будь ласка Ви можете зв’язатися з нами по телефону:

+38(050) 223-67-97
+38(067) 354-34-87

Чи написати нам на електронну адресу: energylineua@gmail.com

Або надіслати лист за адресою: 04212, Україна, м. Київ, а/с № 32
 

Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:
 
  • в електронному вигляді
  • подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ «ЕНЕРДЖИ ЛАЙН»;.


Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

 
  • обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
  • викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
  • письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.


Надання повідомлень про загрозу електробезпеки


Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (050) 223-67-97, 0673543487 або надіслати листа електронною поштою на адресу: energylineua@gmail.com.  При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».